Dacă vrei să returnezi un produs sau să anulezi o comandă, îți explicăm mai jos tot ce trebuie să știi.
Dacă vrei să anulezi o comandă înainte de livrare, contactează-ne la:
📲 Telefon: +40 730 020 162
📧 E-mail: office@valmedy.ro
🔹 Ce trebuie să știi când dorești să anulezi o comandă?
1. În cazul în care ai achitat deja comanda cu cardul, banca emitentă va debloca suma blocată în contul tău într-un interval de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
2. Dacă ai achitat comanda prin transfer bancar, rambursarea se va face tot prin transfer bancar în același cont, în termen de maximum 14 zile de la confirmarea anulării.
❌ Pentru comenzile deja expediate, anularea nu mai este posibilă, dar poți face un retur conform politicii de mai jos.
Conform legislației în vigoare, ai dreptul să returnezi produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fără a fi necesar să oferi un motiv. Singurul cost pe care trebuie să-l suporți este transportul returului.
🔹 Cum returnezi un produs?
1. Completează formularul de retur (disponibil aici).
2. Trimite-l pe e-mail la office@valmedy.ro în maximum 14 zile de la primirea produselor.
3. Un operator te va contacta în 3 zile lucrătoare pentru detalii despre returnare.
🔹 Condiții de retur:
✔ Produsele trebuie să fie în stare nouă, cu toate accesoriile și documentele originale.
✔ Ambalajul original este necesar (dacă este posibil).
✔ Costul transportului de retur este suportat de tine.
⚠️ Ce trebuie să știi:
Dacă produsul returnat prezintă urme de utilizare, deteriorare, pete, zgârieturi sau accesorii lipsă, se va percepe o taxă pentru acoperirea diferenței de preț dintre un produs nou și unul utilizat.
📌 Excepții de la retur:
❌ Produsele realizate pe comandă după specificațiile tale.
❌ Produsele care fac parte dintr-un ansamblu și nu pot fi separate de celelalte componente.
📦 Transport și rambursare
✔ Dacă returul este făcut de către noi, costul transportului se scade din suma rambursată.
✔ Dacă alegi un alt curier, vei suporta integral costul transportului.
✔ Returul va fi suportat de noi dacă te afli într-una dintre următoarele situații:
💰 Rambursarea banilor
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
Pentru comenzile plătite prin celelalte metode plata, rambursul se face în maximum 14 zile de la recepția produselor, prin transfer bancar, în contul indicat de tine în formularul de retur.
Nu percepem comisioane pentru rambursare!
🛠 Acceptarea și verificarea produselor
✔ Verifică produsele la livrare! Dacă observi ambalaj deteriorat, solicită un proces-verbal de la curier.
✔ Dacă un produs are piese lipsă sau defecte, completează formularul de reparații în 5 zile de la primire.
✔ Nu asambla produsul dacă observi defecte! Montarea unui produs deteriorat înseamnă pierderea garanției.